5 pași pentru o cumătrie reușită

 

Botezul și cumătria sunt primele evenimente în viața copilului, ele încununează începutul lungului drum de viață a bebelușului. Organizarea acestui eveniment are specificul și particularitățile sale de care trebuie să țineți cont. Vă oferim 5 pași pentru organizarea unei cumătrii reușite.

1. Localuri pentru cumătrii – Primul pas în organizarea oricărui eveniment. Sala în Chișinău se bronează cu cel puțin jumătate de an, asta permite  să fiți sigur că restaurantul dorit va fi disponibil. Urmează să stabiliți data și ora evenimentului.Nu uitați să întrebați ce reduceri și bonusuri oferă restaurantul.

2. Lista cu invitați – Gândiți-vă ce este important pentru amândoi, dar și pentru copil și faceți o listă cu invitați. Când știți cu exactitate numărul de invitați, e mai ușor să stabiliți și de ce sala de ceremonii aveți nevoie. Е important să știi câți copii veți avea la eveniment, în funcție de acest fapt, puteți să vă gândiți la un meniu pentru copii. Preferabil ar fi să găsiți un restaurant care ar avea și cameră pentru copii.

3. Invitația – Sunt nenumărate companii care se ocupă de crearea invitațiilor, puteți să le comandați de acolo ori să le faceți de sine stătător. În invitație indicați toate datele importante cum ar fi: data, ora, localul, puteți anexa o hartă spre sala de banchete în Chișinău pe care l-ați ales, eventual puteți să includeți și un program al evenimentului. Dacă e o petrecere tematică, atunci nu uitați să indicați și Dress Code-ul.

4. Decorațiunile – Indiferent de grandoarea evenimentului pe care îl planificați, deosebit și unic evenimentul poate deveni datorită unui decor tematic. Vă asigurăm că vor fi fascinați și copiii, și maturii. De decorarea sălii de banchet pentru cumătrie vă puteți ocupa Dumneavoastră de sine stătător, ori puteți opta pentru o companie de decor. Baloanele cu heliu și baloanele din săpun au întotdeauna succes, mai ales la cei mici.

5. Distracția – Pentru a crea o atmosferă de sărbătoare, gândiți-vă la un program artistic care ar fi potrivit cât pentru copii, atât și pentru maturi. Un moderator profesionist ar fi o variantă perfectă, nu uitați să începeți căutările lui din timp. De asemenea ați putea invita animatori, clovni, dansatori, statui vii, mimi. Având în vedere că e primul eveniment important din viața copilului Dumneavoastră, e ideal să surprinzi tot ceea ce se întâmplă. Cu o echipă profesionistă de foto/video veți fi asigurați că cele mai prețioase momente vor fi păstrate.

Vă dorim un eveniment select alături de cei dragi!
Cu respect, echipa Restaurantului Select