Nuntă în aer liber: furshet, candy-bar, catering Moldova

Adesea, viitorii miri, inspirați de filmele de la Holywood, visează la o nunta în aer liber. Într-adevăr, acestea au un farmec aparte, care implică unele subtilități de care trebuie să ținem cont.

Având în vedere că organizarea unei nunți la natură presupune aceiași pași de urmat ca și în cazul unei nunți clasice, vă recomandăm să începeți cu alegerea locației potrivite, și să atrageți atenția la următoarele momente:

1. Distanța de la locul de reședință a majorității oaspeților până la locul desfășurării evenimentului. De dorit ca acestea să fie relativ aprope una de cealaltă, pentru a nu crea dificultăți în deplasare pentru invitați.

2. Prezența unui teren drept pentru a facilita organizarea spațiului pentru banchet și a ringului de dans.

3. De asemenea, va recomandăm să prevedeți un loc pentru zona de înregistrare și întâmpinare a oaspeților. De obicei, alături se amplasează masa de furshet cu fructe și băuturi răcoritoare.

 

4. Candy bar-ul și băuturile calde se recomandă să fie amplasate în apropierea meselor de banchet, deoarece acestea sunt mai solicitate în a doua jumătate a serii, când afară se răcorește.

5. Și, un punct foarte important, care de obicei se omite, sunt comunicațiile mobile (apa, energia eletrică, lavuare și WC). Verificați disponibilitatea energiei electrice în locația aleasă, mai ales dacă planificați instalarea unui ecran LED, va fi necesară prezența unui sistem trifazat (380 volți). Dacă totuși nu aveți acces la o sursă de energie electrică, va fi nevoie să faceți rost de un generator pe bază de combustibil.

Cât despre grupurile sanitare, verificați dacă acestea sunt pe teritoriul închiriat și în ce stare se află, în cel mai rău caz, puteți lua în chirie cabine de WC mobile, care deși arată modest, pot fi o soluție în cazul dat.

După ce a fost aleasă locația optima, puteți trece la a doua etapă și anume găsirea unei companii de catering Moldova. Vă recomandăm să alegeți compania pe baza recenziilor și notorietății. De obicei, astfel de companii dispun de toate echipamentele necesare: transportul de personal, frigo-transport pentru aperitive și termo-boxe pentru bucatele calde.

Ce dificultăți putem întîmpina și cum le soluționăm?

1. Se știe că organizarea nunții pe timp de ploaie semnifică bunăstarea viitoarei familii. Totodată acest fenomen reprezintă o alertă pentru viitorii miri. Există o modalitate foarte simplă – instalarea corturilor. De dorit ca acestea să aibă un aspect plăcut (le puteți decora în stilistica evenimentului) și să fie suficient de spațioase. În zona de fourchette și cea de odihnă pentru oaspeți puteți opta pentru umbrele.

2. În caz că e prea cald, puteți pregăti ventilatoare de aer, condiționere mobile; în caz că e prea frig puteți opta pentru ventilatoare cu aer cald sau încălzitoare.

3. Un punct ce nu este de neglijat- insectele! Asigurați-vă că oaspeții Dvs. să nu fie deranjați de aceste creaturi mici – în ajutor vă vin dispozitivele împotriva insectelor.

Încă un aspect important este alegerea menu catering. Având în vedere toate aspectele enunțate mai devreme, construiți un meniu potrivit pentru perioada caldă a anului, cu mai multe gustări ușoare, legume la gratar și barbecue la masa caldă. Salatele și fructele vor fi binevenite.

Scena / podeaua / ecranele / echipamentele de iluminat pentru ringul de dans de obicei sunt organizate de muzicieni sau DJ, dar ar fi bine să concretizați acest aspect. Ar fi o idee faină organizarea unei zone pentru artiști și tot personalul care vă deservește evenimentul, atât pentru amplasarea unei mese speciale pentru ei, cît și amenajarea unui spațiu unde ar putea să-și schimbe ținutele artistice.

Sperăm că acest articol v-a fost util și v-a deschis unele puncte importante din culisele organizării de evenimente festive.

Vă dorim mult succes în organizarea celui mai important eveniment și dacă aveți nevoie de suport – Select Catering vă stă la dispoziție!