Evenimente corporate – cum să le organizezi cu succes?

evenimente corporate

Evenimente corporate organizate corespunzător pot consolida foarte eficient spiritul de echipă al personalului întreprinderii și pot uni echipa dvs. În plus, evenimentele de acest tip formează o imagine pozitivă a organizației.

Atunci când organizați luați în considerare următoarele aspecte:

– Alegeți cu atenție localul pentru un eveniment corporate

 

Sala de banchete Chișinău trebuie să aibă un sistem de ventilație bun. Sălile fără aer condiționat și mici nu sunt potrivite pentru serbări. Cele mai frecvente opțiuni sunt sălile de banchete, cafenelele, o bază de odihnă, etc.

Vă întrebați dacă este posibil să organizați un eveniment corporativ în oficiul companiei dvs.? Doar cu condiția că evenimentul are legătură directă cu compania.

– Nu economisiți pe meniu

 

Chiar dacă evenimentele corporative ale companiei sunt saturate de evenimente de diferite tipuri, nu veți reuși fără gustări delicioase. Este puțin probabil ca oaspeții înfometați să aprecieze glumele prezentatorului sau muzica excelentă dacă vor fi pe stomacul gol.

În conformitate cu standardele general acceptate, trebuie să fie cel puțin un kilogram de mâncare pentru fiecare oaspete. În ceea ce privește băuturile alcoolice, în cazul lor, nu trebuie să uităm de măsură;

– Gândiți-vă cum ați vrea să fie decorată sala

 

Cel mai bine este dacă o petrecere corporativă organizată în restaurant este decorată în stilul întreprinderii dvs. Pentru a decora sala în modul corespunzător, puteți apela la companii specializate;

– Procurați cadouri pentru angajații dvs.

 

Evenimentele corporate sunt de obicei organizate în cinstea unor zile semnificative pentru companie. Chiar și suvenirurile mici sunt un gest plăcut. Prețurile cadourilor pot varia. Alegeți cadourile ținând cont de cât de solemnă și semnificativă este serbarea.

– Aveți grijă de scenariul evenimentului corporativ

 

Am menționat anterior deja că evenimentele corporative sunt atât distractive cât și oficiale. Dacă sunteți șeful, atunci este firesc să nu vă asumați responsabilitățile de prezentator. Angajați un specialist care să conducă evenimentul – un toastmaster de la o agenție sau o persoană faimoasă;

– Planificați-vă evenimentul astfel încât să nu fiți în căutare  în ultimul moment pentru o sală de banchet

 

Supravegheați procesul de organizare a evenimentului personal. Și nu uitați de dorințele și opiniile angajaților dvs., deoarece aceștia sunt cheia succesul dvs.