Alegerea unui catering service –

10 întrebări pe care să le adresezi înainte de contractare

catering service

Contractarea unui catering service, mai ales dacă o faci pentru prima dată este o mare provocare.  Sunt mai multe detalii care trebuie să le cunoști înainte de a face contractul, ca să eviți surprizele neplăcute. Vezi mai departe 10 întrebări pe care să le adresezi companiei de catering:

1.Care este specializarea companiei

Fiecare eveniment este diferit, are ca invitați contingent diferit, de asta este foarte important să afli în ce se specializează compania. De exemplu, aceasta poate fi foarte bună pe fourchette și banchet, dar să nu dispună de echipamentul necesar pentru barbecue.

2.Este posibilitatea de a comanda meniu special

La eveniment pot fi persoane vegetariene, vegane, intolerante la lactoză, de aceea solicitați de la compania de catering un meniu separat pentru ei.

3.Ce cheltuieli extra ofertă pot apărea

Preconizând un buget pentru eveniment, trebuie din start să prevezi eventualele cheltuieli, cum ar fi stricăciuni de veselă, consum extra băuturi, etc. Acest fapt este valabil și pentru evenimente la sali de conferința.

4.Din ce ingrediente sunt pregătite gustările

Aflați de la serviciul de catering dacă cumpără produse de la ferme, furnizori și distribuitori locali, dacă ingredientele sunt naturale, dacă produsele sunt calitative. O materie primă de calitate înseamnă și un serviciu de catering de calitate.

5.Compania corespunde tuturor standardelor ISO

O altă garanție a calității la firme catering este trecerea cu succes a tuturor controalelor și prezentarea copiilor acestor acte.

6.Asigurarea cu apă și energie proprie

Este o întrebare foarte actuală, mai ales pentru un eveniment în aer liber sau în câmp. Compania trebuie să dispună de echipament cum ar fi generatoare electrice și rezerve de apă.

7.Care este aspectul personalului de deservire

Personalul de deservire trebuie să fie nu doar profesionist, dar și să aibă un aspect vizual plăcut. Află de la catering service ce uniformă au chelnerii și cum se prezintă aceștia.

8.Cum se taxează deservirea

Lucrul chelnerilor, administratorilor și bucătarilor poate deja fi inclus în suma meniului sau poate fi achitat per angajat sau ca procent la suma meniului. Clarifică acest moment din start pentru a evita surprizele neplăcute.

9.Este asigurată masa prestatorilor de servicii

La un eveniment pot activa diferiți prestatori, cum ar fi muzicanți, moderatori, foto-video, echipa tehnică. Află dacă meniul pentru ei este asigurat și dacă poate fi comandat separat, inclusiv dacă organizezi eveniment la săli de conferințe.

10.Termenii de achitare

Înainte de semnarea contractului, trebuie să știi în câte rate se achită serviciul de catering și dacă se face prin transfer sau achitare cash. De asemenea, îți asumi responsabilitatea să onorezi termenii de plată stabiliți.

Adresează toate aceste întrebări înainte de semnarea contractului pentru ca evenimentul pe care îl planifici să treacă cu brio. Rămâi alături de noi pentru alte articole interesante!