Cum să organizezi corect o pauză de cafea

Succesul oricărui eveniment corporate depinde de organizarea detaliată a pauzelor de cafea și fourchette-ului. Chiar dacă contractezi o companie de catering, trebuie să știi câteva reguli de bază cum să organizezi o pauză de cafea. La o cafea poți discuta într-o atmosferă neformală cu colegii sau partenerii de afaceri. Un coffee break reușit contribuie la starea de bine a participanților la eveniment și asigură o eficiență mai înaltă a acestuia. Vezi câteva sfaturi cum organizezi o pauză de cafea eficient.

pauza de cafea

1.Alege zona potrivită

În dependență de sala de conferință aleasă pentru desfășurarea evenimentului, trebuie să alegi o zonă separată pentru coffee break, bine delimitată de spațiul propriu-zis al desfășurării conferinței. Zona trebuie să dispună de suficient spațiu pentru amplasarea meselor și să aibă și spațiu pentru invitați, unde ei vor putea servi o cafea sau un ceai și vor putea socializa în liniște.

2.Stabilește durata coffee break-ului

De regulă, coffee break-ul este asociat cu pauzele între sesiunile unei conferințe sau seminar. Trebuie să delimitezi o perioadă de timp fixă dedicate coffee break-ului ca următoarea sesiune să înceapă la timp. Ai grijă ca pe durata pauzei de cafea să fie suficient personal la fiecare stațiune de coffee break, ca să nu se formeze cozi.

3.Alege meniul conform perioadei anului

În perioada rece, ar fi bine în afară de ceai și cafea să incluzi în meniu catering cacao, lapte cu miere sau alte băuturi calde. În perioada de vară, sunt binevenite sucurile, fresh-urile și limonadele. Ce privește gustările, iarna acestea trebuie să fie mai consistente, pentru că este nevoie de mai multă energie. Vara gustările pot fi mai ușoare, cu mai multe fructe.

4.Asociază meniul ales cu formatul evenimentului

Fiecare tip de eveniment presupune un anumit contingent de persoane, de care trebuie să ții cont la formarea meniului. Spre exemplu, pentru o delegație oficială trebuie să alegi un meniu mai select, cu gustări rafinate și variate. Dacă coffee break-ul este comandat pentru o mica ședință în oficiu, atunci și meniul trebuie să include mai puține gustări.

5.Creează o atmosferă favorabilă

Pauza de cafea e un motiv excelent pentru networking, de aceea atmosfera trebuie să fie favorabilă. Pentru a crea aceasta atmosferă, te va ajuta o muzică plăcută, un decor tematic care se potrivește evenimentului. Atunci când cauți săli de conferință, vezi și dotările tehnice de care dispun acestea. Fiecare element va contribui la crearea unui mediu plăcut de lucru pentru oaspeții evenimentului.

Chiar dacă nu te ocupi profesionist de organizarea evenimentelor și este un HR manager sau un office manager și ai de organizat o conferință, urmând aceste sfaturi vei avea o pauză de cafea organizată corect și eficient. Rămâi alături de noi pentru alte articole interesante și utile.