Ce trebuie să includă un contract cu o sala de nuntă în Chișinău

O etapă importantă în pregătirile pentru nuntă este alegerea sălii. Luând în considerație că bugetul investit într-o nuntă trebuie planificat din timp, trebuie să fii foarte atent la semnarea contractului cu o sală de nuntă Chișinău. Care sunt cele mai importante clauze ale unui contract de nuntă?

sala de nunta chisinau

1.Data și sala unde va fi desfășurat evenimentul

Majoritatea restaurantelor de nuntă dispun de mai multe săli cu diferită capacitate. Înainte de a semna contractul, trebuie să te decizi cu numărul de persoane invitate la nuntă și respectiv, sala de nuntă necesară. Acest fapt trebuie să fie menționat în contract, pentru ca să nu ai surprize înainte de nuntă ca sala sau data să fie ocupată deja. Contractul este un act juridic, deci acesta poate fi invocat în caz de ceva nereguli.

2.Numărul minim de persoane

Numărul minim de persoane trebuie să fie stabilit în contract, pentru ca să previi situația că cineva din oaspeți refuză pe ultima sută de metri. Întreabă administratorul care este numărul minim de persoane pentru fiecare sală, pentru că fiecare restaurant Chișinău are un prag minim de vânzare a sălii. Chiar dacă numărul de persoane va fi mai mare, este mai ușor să achiți suplimentar pentru persoanele în plus, decât să ai de pierdut din cauza că cineva nu a reușit să vină la nunta voastră.

3.Prețul minim pentru meniu

Meniul pentru nunta la restaurant se formează individual, respectiv prețul meniului per persoană depinde de gustările reci și calde alese. Prețul minim trebuie să fie indicat în meniu, iar voi ca miri, trebuie să fiți conștienți că acest preț este pentru un meniu de bază. În caz că veți alege bucate mai scumpe, de exemplu creveți, pește sau cașcavaluri selecte atunci și prețul meniului va crește.

4.Taxa de deservire și organizare eveniment

La suma meniului per persoană se mai adaugă și un procent pentru deservire și organizare eveniment. Trebuie să fie clar la ce sumă se aplică acest procent, ce include taxa pentru deservire. De regulă, aceasta este stabilită pentru lucrul chelnerilor, bucătărilor, administrației și altor persoane implicate în organizarea evenimentului. Un alt moment important ce ține de organizare este precizarea limitei de timp de petrecere a evenimentului și cât se achită extra în caz de depășire a acestui termen.

5.Serviciile adiționale

În contract trebuie să fie menționat care e procedura de asigurare a serviciilor adiționale: fourchette, tort, candy bar, băuturi. În caz că le aduceți voi, care sunt actele însoțitoare necesare și când acestea sunt primite de către restaurant. Unele săli de banchet Chișinău oferă posibilitatea de a procura toate serviciile pe loc, în acest caz, precizează costul fiecărui serviciu și cum va fi monitorizată cantitatea consumată.

Sperăm că acest articol îți va fi de folos, mai ales că nu întotdeauna atragem atenția cuvenită la semnarea contractelor. Aceasta te va ajuta să previi situațiile neplăcute și să te bucuri de un eveniment frumos!