Cum alegi o sala de conferințe?


În secolul XXI ramura business-ului și a serviciilor este într-o ascensiune calosală. Acest lucru se datorează accesului liber la diverse surse de informare și pregătire a personalului. Odată ce numărul de cereri crește, respectiv și numărul de oferte este în creștere. Pentru a face față concurenței pe piață este necesar ca profesionalismul angajaților să crească constatant.

În acest sens, o metodă foarte bună ar fi organizarea training-urilor. Beneficiile organizării acestora sunt următoarele: metodă eficientă de învățare, care întrunește dezvoltarea cunoștințelor, abilităților și aptitudinilor sociale. Informația se asimilează mult mai bine în urma unui training interactiv.

Există diverse tipuri de training-uri. Sunt training-uri informative, care de obicei se petrec în grupuri mari, cu speakeri bine cunoscuți. Există și training-uri practice care se organizează pentru un număr mai restrîns de persoane, de regulă se fac în mod individual, unde componența reprezintă doar cadrul unui colectiv. Indiferent de formatul pe care-l alegeți, traing-urile sunt utile și binevenite în cadrul afacerii tale.

Pentru a fi eficiente, programele de training trebuie să întrunească cîteva condiții.

1. Să fie acceptate și practicate de toți membrii companiei;
2. Să alinieze obiectivele de training la obiectivele companiei;
3. Să fie fundamentate pe o analiză temeinică a nevoilor de training;
4. Să respecte o agendă în care este indicat timpul alocat pentru fiecare subiect. De asemenea aceasta conține informația completă, denumirea seminarului, locul și perioada desfășurării sesiunii propriu-zise și a cofe break-ului.

Acestea sunt unele din condițiile de bază, dar multe companii pun în discuție și alte subiecte de pregătire a programului de training.

În mod obișnuit, semininarele de training se organizează pe o perioadă relativ lungă de timp. De aceea este necesară organizarea de pauze între sesiuni și asigurarea confortului participanților. De obicei pauzele de coffee break se fac la fiecare 1.30 h și durează 30 min – timp suficient pentru relaxare, structurarea cunoștințelor acumulate și networking.

Un alt moment la care trebuie să atragem atenția – aprovizionarea trainig-ului cu băuturi, gustări, ceai și cafea. Există două variante de organizare: să apelați la o companie de catering, în caz dacă evenimentul are loc în cadrul instituiției în care activați sau într-o locație care nu este dotată cu bucătărie. Însă o modalitate mai bună, ar fi, organizarea atelierului într-o sală de training specializată. De regulă, aceste săli sunt dotate nu doar cu bucătărie, ci și cu echipament necesar (proiector, sunet, microfoane, flipchart, pointer).

Țineți cont că puteți economisi semnificativ dacă apelați la restaurante care v-ar oferi chiria sălii gratuit în schimbul prestării de servicii cum ar fi: gustări, băuturi, ceai/ cafea și deservire. Astfel avand o structură, respectând pașii stabiliți și apelând la o companie de profesioniști în organizarea evenimentelor, nu veți da greș.