069 500 900

Catering

      Dacă sunteți adeptul naturii când vine vorba de organizarea unei festivități importante și visați la o sărbătoare plină de culoare, eleganță și magie, total diferită și unică din toate punctele de vedere, soluția perfectă ar fi o petrecere la aer liber. Pentru ca totul să decurgă perfect, lăsați profesioniștii să se ocupe de planificarea evenimentului și apelați la o firmă de catering care va avea grijă de tot, iar dumneavoastră nu vă rămâne decât să vă relaxați și să savurați din plin atmosfera de sărbătoare și bună dispoziție.

 

      Veți simți diferența, dar veți avea mai multe lucruri de făcut. Deși pare a fi doar un simplu "transport de mâncare", catering-ul combină o multitudine de servicii. Dintre acestea, cel mai complex este organizarea evenimentelor.

Alegerea unei firme de catering presupune o responsabilitate mare, însa cu ajutorul SELECT CATERING SERVICE evenimentul dumneavoastră se află pe mâinile unor experți, care cunosc adevărata esență a unui management performant al serviciilor. Lăsând agitația și stresul orașului, vă puteți bucura de o organizare impecabilă, aranjamente și decorațiuni rafinate, sonorizare excelentă, jocuri de lumini spectaculoase, cea mai plăcută priveliște pentru focuri de artificii şi clipe memorabile alături de invitații dumneavoastră. Dispunem de toate dotările necesare simplificării procesului organizatoric, pentru a vă simți confortabil și “cu picioarele pe iarbă”. Avem săli de banchete, corturi, săli de producere, WC, vestiare, alimentare cu energie electrică și alte utilități.

 

     Prestăm servicii de catering profesioniste pentru toate tipurile de evenimente: banchete, nunți, botezuri, aniversări, conferințe, întâlniri de afaceri sau lansări de produse. Toate acestea au nevoie de o identitate care să surprindă prin detalii și atenție. Fiecare client poate beneficia exact de ceea ce are nevoie pentru evenimentul său, deoarece ofertele catering prezentate de noi includ preparate și servicii complexe care îndeplinesc cele mai înalte standarde de calitate, fiind ajustabile oricărui buget și preferințe. Suntem deschiși la negocieri și propuneri pentru a personaliza orice dorință a clientului prin seriozitate şi flexibilitate. Verificăm cu mare grijă fiecare etapă a procesului organizațional, începând cu ingredientele și finalizând cu curățenia. Fiecare comandă este executată după profilul clientului, de la preparate și cromatica decorurilor, până la ținuta personalului de deservire. Prestigiul și cheia succesului nostru este definit prin calitatea oferită și conduita impecabilă.

 

     Organizarea pornește de la primirea unei solicitări din partea clientului ce cuprinde data și ora, numărul de persoane participante, precum și bugetul disponibil pentru evenimentul respectiv. În acest sens, SELECT CATERING SERVICE prezintă o ofertă diversificată, ușor adaptabilă. Odată stabilit meniul, se determină un plan inițial ce include necesarul de echipamente, aranjarea şi decorarea locaţiei, contractarea serviciilor de impresariat artistic şi entertainment, (DJ, fotografi, muzicieni) și a alte aspecte de ordin practic.

 

     Abordarea profesionistă în organizarea unui eveniment, implică o bună programare și repartizare a sarcinilor de realizat. În activitatea de catering, eficiența și promptitudinea în a oferi alimente delicioase, o reprezintă folosirea unor rețete speciale, de produse ușor de realizat, dar și de consumat. Preparatele și modul în care sunt prezentate și servite, fac diferența. În acest context, meniurile conțin atât bucate tradiționale, cât și internaționale. Astfel, capacitatea SELECT CATERING de a se adapta la nevoile și gusturile clienților sporește.

 

     Serviciile noastre complexe de catering se adresează atât evenimentelor restrânse, cât și celor cu sute de participanți Întregul proces include transportul personalului și echipamentelor la sediu, aranjarea meselor, montarea, servirea preparatelor în timpul petrecerii, curățenia necesară la finalizarea evenimentului. Dispunem de logistica, personalul și abilitățile necesare pentru a implementa astfel de evenimente în dependență de cerințele și tipologia evenimentelor. În această activitate sunt implicate mai multe meserii de la șoferi, bucătari și cofetari, chelneri, barmani, oameni de serviciu, la decoratori, somelieri, moderatori, muzicieni, etc.

 

     De asemenea, trebuie luate în calcul toate cele necesare pentru echiparea spațiului, de la mese și scaune, la ringul de dans, scena pe care va cânta trupa, candy-bar-ul, colțul pentru fotografii și restul lucrurilor care sunt de nelipsit la orice festivitate. Toate aceste aspecte trebuie bine gândite.

 

     O nuntă în aer liber sau orice altă ceremonie de acest gen pe lângă efortul logistic mai mare, cuprinde o serie de necunoscute și riscuri cum ar fi căderi de electricitate, condițiile meteo nefavorabile, temperaturi caniculare sau prea scăzute, insecte.

 

      Cu toții știm cât de capricioasă este vremea. Indiferent de perioada anului, poate să fie prea cald sau să plouă. Este obligatoriu să vă asigurați cu un cort sau un spaţiu acoperit ferit de potențialele intemperii ale vremii, unde să vă încapă toţi invitaţii în caz de arșiță sau dacă vremea se înrăutăţeşte. Aveți posibilitatea de a amenaja după propriul plac cortul sau corturile cu un decor de excepție, atât extravagant, cât și simplu, rustic, cu un minim de flori și elemente, amplificând atmosfera romantică. Dacă e o zi caniculară, ar trebui să existe ventilatoare, aer condiţionat sau “stropitori” din acelea cu vapori de apă. Seara, temperaturile pot ajunge să scadă considerabil, trebuie instalate surse de încălzire pentru exterior. Foarte important: cortul trebuie să fie solid și bine montat pe suprafața terenului pentru a nu fi doborât de vânt.

 

     La fel trebuie să vă gândiți la suprafețele pe care se vor plimba oaspeții dumneavoastră. Dacă ați ales o locație pitorească cu peisaje frumoase, cu iarbă verde, recomandăm pavarea locului de amplasare a meselor festive și zona ringului de dans cu o podea specială sau mochetă pentru a nu dezavantaja în mod special partea feminină a oaspeților ce poartă încălțăminte elegantă pe tocuri.

 

     Aveți nevoie de o sursă de curent electric pentru a conecta echipamentele din bucătărie, frigiderele cu băuturi, muzica. Gândiți-vă că și luminile artificiale trebuie legate la o sursă de curent. Pentru o atmosferă primitoare și romantică, folosiți lampioane, șiraguri de becuri, candelabre electrice, lumânări pe mese sau în borcane atârnate de structura cortului, etc. Pentru ceremoniile în aer liber, unde nu există energie electrică ușor accesibilă, va fi nevoie de un generator mai puternic pentru a face față tuturor solicitărilor. Încă un detaliu de care trebuie să țineți cont este toaleta, închiriați WC-uri mobile (un grup sanitar la 35-40 de persoane). În serile estivale, țânțarii și gângăniile de noapte se adună la lumina și pot crea disconfort invitaților, vă sugerăm să instalați lămpi anti-insecte.

 

     Acum că aveți locația și cortul, trebuie să așezați oamenii undeva, nu? Asigurați-vă ca aveți destul mobilier - mese banchet, mese fourchette, mese cocktail, scaune, practic tot ce vă pune la dispoziție un restaurant în mod normal, inclusiv fețe de masă, huse pentru scaune, șervețele și rezerve pentru acestea, pentru a putea fi schimbate în caz de necesitate.

 

     În timpul unui fourchette un restaurant de nivel, trebuie să asigure evenimentul cu foarte multă veselă. Dacă la un banchet (deservire la mese cu scaune), oaspetele servește băutură din același pahar, atunci la fourshette fiecare pahar folosit se lasă și daca se dorește altă băutură se ia unul nou.

 

     La fel se procedează cu platourile și cu celelalte tacâmuri, inclusiv scrumierele. În acest caz, restaurantul trebuie să aibă pregătite minim 3-4 pahare de fiecare tip de băuturi, 2-3 farfurii pentru gustări, 2-3 furculițe. Respectiv la un fourshette de durată - pentru 100 invitați restaurantul livrează aproximativ 1500 pahare:

  • 400 pahare pentru șampanie;
  • 400 pahare pentru vin;
  • 150 pahare pentru vodka;
  • 200 pahare pentru coniac;
  • 400 pahare pentru apă;
  • 300 pahare pentru suc;

Printre alte cheltuieli suplimentare ce trebuie luate în calcul se numără vesela deteriorată sau pierdută în timpul petrecerii evenimentului, transportarea personalului la destinație, serviciul de hamali.

 

     Meniul catering trebuie adaptat în funcție de condițiile meteorologice. Produsele culinare trebuie alese astfel încât să nu necesite condiții extraordinare de păstrare. Mâncarea trebuie să fie expusă sub un acoperiș, tent, cort sau umbrelă – pentru a minimiza acțiunea directă a soarelui peste produsul finit. Având în vedere că afară este foarte cald, restaurantul catering trebuie să ofere suficienți chelneri care să amenajeze rapid masa cu bucate. Aranjarea mesei se face cu maxim 30 minute înainte de executarea propriu-zisă a servirii. În cazurile în care nu se dispune de echipamente de servire suficiente şi care să protejeze produsele faţă de posibile contaminări se impune acoperirea platourilor pe perioada de aşteptare până la servire. Unitatea producătoare răspunde şi de asigurarea transportului produselor culinare în mijloace de transport adecvate - mașini izoterme sau frigorifice utilate, ce respectă toate cerinţele sanitaro-igienice în vigoare şi corespund normelor sanitare şi standardelor naţionale sau bucatele sunt aduse la orele la care vreți să le serviți. Dacă spaţiul nu dispune de suficiente frigidere, se pot utiliza mijloacele de transport pentru păstrarea pe termen scurt (câteva ore). Dacă volumul de produse culinare este foarte mare, iar activitatea de servire se desfăşoară pe o durată mai mare (de 6-12 ore), acestea vor fi aduse de la unitatea de preparare pe meniuri, pe măsura servirii.

 

     Unele companii de catering prepară complet mâncarea și apoi o livrează la locul desfășurării evenimentului, altele preferă prepararea bucatelor la locul petrecerii, în bucătării volante complet utilate și dotate.

 

     Aceste momente se referă și la candy bar-ul sub soare, evitați prăjiturile cu cremă și orientați-vă mai mult pe cookies și prăjituri uscate, care nu pățesc nimic dacă stau câteva ore la soare și ca bonus, puneți un Lemonade bar cu autoservire cu care să se răcorească invitații. Dacă nunta va fi într-o zi însorită și foarte caldă, păstrați băuturile la rece sau pregătiți multă gheață. Daca vreți un cocktail bar, o echipă de barmani cu bar mobil vor rezolva această problemă.

 

     Preparatele şi băuturile alcoolice şi non alcoolice se servesc de către un personal specializat angajat de firma care prestează serviciile de catering. Chiar daca optați pentru un bufet suedez cu autoservire, veți avea nevoie de câțiva chelneri. Vă recomandăm 1 chelner la 20 persoane. De asemenea, concretizați detaliile cu privire la personalul necesar: cine spală vesela, cine face si servește cafeaua, cine face curățenie după petrecere, etc.

 

     Pentru ca întreg evenimentul să decurgă perfect, veți avea nevoie de un coordonator care să vă îndrumeze și să organizeze totul pas cu pas, începând cu recomandările pentru decor și programul artistic până la sugestiile pentru meniu. Este consilierul dumneavoastră în tot procesul de planificare al sărbătorii, știe pe ce trebuie pus accentul, vă sugerează care sunt alegerile și deciziile optime, vă ajuta să găsiți cei mai potriviți furnizori. Coordonatorul va avea grijă de fiecare detaliu, de la aranjarea sălii până la primirea invitaților, de la emoția primului dans până la bucuria tăierii tortului. Toată alergătura și tot stresul cad pe umerii unui coordonator eveniment. Astfel, vă veți bucura la maxim de festivitatea dumneavoastră.

 

     Coordonatorul trebuie să fie o persoană extrem de organizată, calmă în situații stresante, care să poată lua decizii sigure. Trebuie să dispună de multă creativitate, pentru că orice eveniment presupune foarte multe aspecte care trebuie bine gândite pentru a face ceva cu adevărat special și memorabil. Iar pentru a lega o relație cu clienții, trebuie să fie și sociabil.

 

     Nimic nu este mai frumos decât o petrecere memorabilă, fără griji, în care să simțiți că visul dumneavoastră s-a transformat în realitate. Pentru aceasta pe lângă ambianță și muzică sunt extrem de importante, mâncarea și servirea. Pentru toate aceste lucruri aveți nevoie de ajutorul unei echipe de profesioniști. Indiferent de natura și tema evenimentului, SELECT CATERING SERVICE, vă oferă tot de ce aveți nevoie pentru ca toată lumea să fie mulțumită și încântată. 

 

galerie

X

Date de contact

scrieti-ne
Successfully sent!!
Gasiti-ne pe harta

Adresa:

STR. MIRCEA CEL BATRIN 21 MUN. CHISINAU

Telefoanele:

Моб: 069-500-900

Тел: 022-858-580

Факс: 022-858-595

е-mail:

office@select.md